Warunki Uczestnictwa 30.06.2025 – 10.07.2025
I. Definicje
Impreza Turystyczna/Impreza – co najmniej dwie usługi turystyczne, w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług turystycznych, tworzące jednolity program i objęte wspólną ceną, będącą przedmiotem Umowy.
Klient – osoba, która zamierza zawrzeć lub zawarła z Blue men’s camps – umowę o świadczenie usług turystycznych na swoją rzecz, lub na rzecz innej osoby, a zawarcie tej umowy nie stanowi przedmiotu jej działalności gospodarczej, jak i osoba, na rzecz której umowa została zawarta, a także osoba, której przekazano prawo do korzystania z usług turystycznych objętych uprzednio zawartą umową.
Blue men’s camps – przedsiębiorca Blue men’s camps – Daniel Kaźmierczak , będący organizatorem turystyki – nr wpisu do rejestru 376 , legitymujący się numerem NIP: 5541865257 oraz REGON: 384433106.
Warunki Uczestnictwa – niniejsze warunki uczestnictwa w imprezie turystycznej.
Umowa/zgłoszenie – umowa o świadczenie usług turystycznych, której integralną częścią w szczególności stanowią Warunki Uczestnictwa, Program Imprezy Turystycznej, zawierana pomiędzy Klientem, a Blue men’s camps , w której Blue men’s camps zobowiązuje się do zorganizowania Imprezy Turystycznej dla osoby lub osób wskazanych w Umowie.
Uczestnik – osoba biorąca udział w Imprezie Turystycznej, Uczestnikiem może być zarówno Klient, jak i osoba, na rzecz której Klient zawarł Umowę/Zgłoszenie.
II. Zawarcie umowy/zgłoszenia
1. Przed zawarciem Umowy/Zgłoszenia, Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Warunkami Uczestnictwa, programem Imprezy oraz zasadami dojazdu.
2. Zawarcie umowy/zgłoszenia następuje z chwilą:
a. podpisania Umowy/zgłoszenia przez pełnoletniego Uczestnika lub osobę występującą w jego imieniu i przedstawiciela Organizatora
b. wraz z podpisaniem Umowy/Zgłoszenia, Uczestnik zobowiązany jest w ciągu 7 dni od podpisania umowy od czynności wskazanej w ust. 1 dokonać pierwszej wpłaty – w wysokości 500,00 złotych . Pozostałą kwotę 2395,00 złotych Uczestnik zobowiązuje się wpłacić na 20 dni przed datą rozpoczęcia imprezy, chyba że strony w Umowie / zgłoszeniu zastrzegą inny termin płatności.
3. W przypadku zawarcia Umowy/Zgłoszenia w terminie 30 dni i krótszym przed rozpoczęciem Imprezy Turystycznej, klient zobowiązany jest uiścić pełną cenę za Imprezę przy zawieraniu Umowy/Zgłoszeniu.
4. W przypadku niedokonania przez Klienta w ustalonym terminie wpłaty zaliczki lub pozostałej części ceny wynikającej z Umowy/Zgłoszenia , Blue men’s camps jest uprawnione do wypowiedzenia Umowy/Zgłoszenia z winy Klienta bez wyznaczenia dodatkowego terminu i obciążenia Klienta kosztami związanymi z jej wypowiedzeniem.
5. Blue men’s camps zastrzega sobie możliwość podwyższenia ceny ustalonej w Umowie, w przypadku udokumentowanego wpływu na podwyższenie ceny jednej z okoliczności, tj. wzrostu kosztów transportu, wzrostu opłat urzędowych, podatków, wzrostu kursu walut, kosztów wyżywienia, noclegu.
6. W okresie 20 dni przed datą wyjazdu cena ustalona w Umowie nie może być podwyższona.
7. Blue men’s camps zastrzega sobie prawo do odwołania Imprezy z przyczyn niezależnych od siebie, wynikających z siły wyższej.
8. Realizacja usługi przez Blue men’s camps jest uzależniona od liczby skutecznych zgłoszeń. Blue men’s camps jest uprawnione do odwołania Imprezy Turystycznej w przypadku braku wymaganego minimum Uczestników (50%).
9. Jeżeli Blue men’s camps – z przyczyn niezależnych od Klienta – zmuszony będzie odwołać Imprezę przed jej rozpoczęciem, to niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 7 dni od zaistnienia powyższych okoliczności, powiadomi o tym Klienta na piśmie.
10. W przypadku odwołania imprezy, Blue men’s camps proponuje uczestnictwo w imprezie zastępczej (na tych samych warunkach) lub zwrot wpłaconych środków.
11. Blue men’s camps zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy autokarów oraz rozkładu pociągów z przyczyn od siebie niezależnych. Blue men’s camps poinformuje Klientów o zmianach w rozkładzie.
12. Klient zobowiązany jest do dostarczenia, przed rozpoczęciem Imprezy Turystycznej, prawidłowo wypełnionej i podpisanej karty uczestnika dla każdego z Uczestników. Wzór karty uczestnika dostarczany jest Klientowi przez Blue men’s camps . Brak takich dokumentów lub ich nieterminowe złożenie uprawnia Blue men’s camps do odstąpienia od umowy z winy Klienta bez wyznaczania dodatkowego terminu.
13. Blue men’s camps poinformuje Klienta o niezbędnych dokumentach oraz o terminie ich okazania lub dostarczenia do Bleu men’s camps. Brak takich dokumentów lub ich nieterminowe złożenie uprawnia Blue men’s camps do odstąpienia od umowy z winy Klienta bez wyznaczenia dodatkowego terminu.
III. Rezygnacja z umowy/zgłoszenia
1. Klient uprawniony jest do rezygnacji z udziału w Imprezie Turystycznej poprzez złożenie, w formie pisemnej, oświadczenia o odstąpieniu od Umowy/Zgłoszenia. Za datę odstąpienia od Umowy/Zgłoszenia przyjmuje się dzień wpływu oświadczenia o odstąpieniu do Blue men’s camps .(Załącznik nr 1)
2. W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy/Zgłoszenia, Blue men’s camps zwraca Klientowi dokonane przez niego wpłaty pomniejszone o koszty Imprezy poniesione przez Blue men’s camps , w zależności od terminu dokonania odstąpienia, w wysokości:
• do 30% ceny imprezy, do 30 dni przed imprezą,
• do 50% ceny imprezy, od 29 do 20 dni przed imprezą,
• do 90% ceny imprezy, od 20 do 11 dni przed imprezą,
• do 100% ceny imprezy, do 10 dni przed imprezą.
3. Koszty odstąpienia od Umowy/Zgłoszenia, o których mowa w pkt III ust 2, są naliczane także w przypadku braku możliwości realizacji Umowy/Zgłoszenia przez Blue men’s camps z przyczyn leżących po stronie Klienta, w tym w szczególności z powodu: rozwiązania, wypowiedzenia, odstąpienia od Umowy/Zgłoszenia z przyczyn leżących po stronie Klienta/Uczestnika, niedotrzymania określonych w Umowie terminów płatności przez Klienta, nieprzybycia Uczestnika na miejsce zbiórki, choroby lub innych przypadków losowych uniemożliwiających udział Uczestnika w Imprezie Turystycznej.
IV. Realizacja umowy, reklamacje
1. W trakcie trwania imprezy Uczestnik zobowiązany jest podpisać i stosować się do regulaminu imprezy oraz stosować się do oddzielnego regulaminu z zajęć oraz pozostałych przepisów i reguł obowiązujących w miejscu Imprezy (np. regulamin ośrodka, na którego terenie odbywa się Impreza), jak również stosować się do poleceń kadry, w tym kierownika, wychowawców i instruktorów.(Załącznik nr 2)
2. Klient odpowiada za szkody wyrządzone z własnej winy lub winy Uczestnika. Szkoda winna zostać naprawiona niezwłocznie. Za szkody wyrządzone przez nieletnich odpowiadają ich prawni opiekunowie.
3. W razie rażącego lub uporczywego naruszania przez Uczestnika ustalonego porządku Imprezy, w szczególności w przypadku:
a) stwarzania zagrożenia dla siebie, innych Uczestników, opiekunów lub osób trzecich,
b) naruszenia niniejszych Warunków Uczestnictwa, pozostałych regulaminów, przepisów i reguł wskazanych w pkt IV ust 1 powyżej,
c) powtarzających się zachowań polegających na odmowie podporządkowania się poleceniom osób, pod których opieką Uczestnik pozostaje w trakcie trwania Imprezy, Blue men’s camps jest uprawnione do rozwiązania Umowy z Klientem w trybie natychmiastowym z winy Klienta. Wszelkie koszty dalszego pobytu Uczestnika w miejscu odbywania się Imprezy oraz jego powrotu do domu, obciążają w takim przypadku Klienta.
4. Uczestników Imprezy obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, narkotyków , palenia papierosów ( także e-papierosy ) oraz innych środków odurzających, a także bezwzględny zakaz samowolnego oddalania się od grupy.
5. Jeżeli w trakcie Imprezy Turystycznej Klient stwierdza wadliwe wykonywanie Umowy/Zgłoszenia, powinien niezwłocznie zawiadomić o tym przedstawiciela Blue men’s camps .
6. Klient ma prawo złożyć reklamację do Blue men’s camps dotyczącą wadliwego wykonania usługi w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zakończenia Imprezy. W treści reklamacji należy skonkretyzować uchybienia oraz uzasadnić swoje żądania wobec Blue men’s camps .
7. Blue men’s camps rozpatrzy reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.
8. Blue men’s camps oświadcza, iż posiada gwarancję ubezpieczeniową dotyczącą pokrycia kosztów powrotu Uczestników z Imprezy Turystycznej do miejsca wyjazdu lub planowanego powrotu z imprezy, w przypadku gdy Blue men’s camps wbrew obowiązkowi nie zapewnia tego powrotu oraz pokrycia zwrotu wpłat wniesionych przez Klientów za Imprezę Turystyczną.
9. Każdy z Uczestników zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia zdrowotnego, które gwarantuje możliwość leczenia w ramach świadczeń oferowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia w Polsce.
10. Uczestnicy są ubezpieczeni w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
11. Każdy z Uczestników może zawrzeć we własnym imieniu i na własną rzecz dodatkową umowę ubezpieczenia na wyższą kwotę, jak również dokonać ubezpieczenia kosztów leczenia, ubezpieczenia rzeczy osobistych, ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej.
12. Blue men’s camps posiada własny, ramowy program. Realizacja programu jest uzależniona od pogody, kondycji Uczestników lub chęci zmiany przez Uczestnika. Program może ulec znacznym zmianom podczas Imprezy.
13. W przypadku braku możliwości realizacji świadczeń, które zgodnie z Umową/Zgłoszeniem miały zostać zrealizowane w trakcie trwania Imprezy Turystycznej, Blue men’s camps bez obciążania Klienta dodatkowymi kosztami, wykona w ramach tej Imprezy Turystycznej odpowiednie świadczenie zastępcze. Jeżeli jakość świadczenia zastępczego będzie niższa od jakości usługi określonej w programie Imprezy Turystycznej, Klient może żądać zwrotu różnicy w wartości między świadczeniami określonymi w Umowie, a faktycznie zrealizowanymi.
14. Klient oraz Uczestnik, który korzysta z usług Blue men’s camps , oświadcza, że stan jego zdrowia umożliwia mu udział w Imprezie. W przypadku, gdyby po przybyciu Uczestnika na Imprezę Turystyczną okazało się, że stan zdrowia Uczestnika uniemożliwia mu wzięcie udziału w Imprezie Turystycznej, pomimo złożenia oświadczenia, o którym mowa w zd 1., Blue men’s camps jest uprawnione do wypowiedzenia Umowy/Zgłoszenia ze skutkiem natychmiastowym z winy Klienta/Uczestnika. W przypadku Uczestnika niepełnoletniego Blue men’s camps niezwłocznie kontaktuje się z opiekunem prawnym i informuje o braku możliwości uczestnictwa w Imprezie ze względu na stan zdrowia, o wypowiedzeniu umowy oraz o konieczności niezwłocznego odebrania Uczestnika z Imprezy.
15. Warunki Uczestnictwa, aktualna oferta, program imprezy oraz warunki dojazdu stanowią integralną część Umowy.
16. Program obejmujący dodatkowe atrakcje może zostać zrealizowany pod warunkiem zebrania minimum Uczestników określonego przez Blue men’s camps.
17. Pełnoletni Uczestnicy podlegają regulaminom oraz opiece wychowawców na jednakowych zasadach z pozostałymi Uczestnikami. Zobowiązani są również do wypełnienia karty kwalifikacyjnej i podpisania regulaminu.
18. Klient oświadcza, że wskazana przez niego osoba do kontaktu upoważniona jest do podejmowania wszystkich decyzji dotyczących Uczestnika związanych z jego pobytem na Imprezie Turystycznej, łącznie z prawem do podjęcia decyzji o zmianie miejsca pobytu Uczestnika i odbioru Uczestnika z miejsca trwania Imprezy w przypadku rozwiązania Umowy/Zgłoszenia z winy Uczestnika/Klienta.
19. Odpowiedzialność Blue men’s camps za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy ogranicza się do dwukrotności ceny Imprezy Turystycznej względem każdego klienta. Ograniczenie to nie dotyczy szkód na osobie.
20. Klient może — bez zgody Blue men’s camps — przenieść na osobę spełniającą przewidziane w Umowie warunki udziału w Imprezie Turystycznej wszystkie przysługujące mu z tytułu Umowy uprawienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z Umowy obowiązki. Przeniesienie uprawnień i przejęcie obowiązków, o których mowa w zd. 1 jest skuteczne wobec Blue men’s camps, jeżeli Klient zawiadomi o tym najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem Imprezy Turystycznej, podając wszelkie dane osoby wymagane Umową.
V. Postanowienia końcowe
1. Blue men’s camps nie jest odpowiedzialne za informacje przekazane przez agentów, akwizytorów lub inne osoby.
2. Opiekun/Uczestnik wyraża zgodę na zachowanie i przetwarzanie danych osobowych Opiekuna/Uczestnika dla potrzeb realizacji Umowy oraz celów marketingowych przez Blue men’s camps zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm). Klientowi przysługuje w każdym czasie prawo do wglądu, zmiany oraz usunięcia swoich danych osobowych.
3. Opiekun/Uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne użycie przez Blue men’s camps wykonanych w trakcie trwania Imprezy Turystycznej zdjęć, filmów oraz innych materiałów.
4. Opiekun/Uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku Uczestnika do celów marketingowych (m.in. w katalogach, folderach, na stronie internetowej, na oficjalnych stronach Blue men’s camps na portalach społecznościowych), pod warunkiem, że wizerunek został utrwalony w trakcie trwania Imprezy Turystycznej. Klient, akceptując niniejsze Warunki Uczestnictwa, wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku w sposób określony w zdaniu pierwszym.
5. Opiekun /Uczestnik wyraża zgodę na użycie wskazanych w pkt 3 i 4 powyżej materiałów w celach marketingowych bez konieczności zawiadomienia go o powyższym.
6. W zakresie nieuregulowanym w Umowie wraz z wszystkimi jej integralnymi częściami, w tym niniejszych Warunkach Uczestnictwa mają zastosowanie przepisy ustawy o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz.U. z 2004 r., nr 223, poz. 2268 z poźń. zm.), przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy dotyczące ochrony konsumenta.
.………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Warunki Uczestnictwa 11.07.2025 – 20.07.2025
I. Definicje
Impreza Turystyczna/Impreza – co najmniej dwie usługi turystyczne, w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług turystycznych, tworzące jednolity program i objęte wspólną ceną, będącą przedmiotem Umowy.
Klient – osoba, która zamierza zawrzeć lub zawarła zGreat World of Innovation – Agata Kaźmierczak – umowę o świadczenie usług turystycznych na swoją rzecz, lub na rzecz innej osoby, a zawarcie tej umowy nie stanowi przedmiotu jej działalności gospodarczej, jak i osoba, na rzecz której umowa została zawarta, a także osoba, której przekazano prawo do korzystania z usług turystycznych objętych uprzednio zawartą umową.
Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak , będący organizatorem turystyki – nr wpisu do rejestru , legitymujący się numerem NIP: 8882346815 oraz REGON: 910932593.
Warunki Uczestnictwa – niniejsze warunki uczestnictwa w imprezie turystycznej.
Umowa/zgłoszenie – umowa o świadczenie usług turystycznych, której integralną częścią w szczególności stanowią Warunki Uczestnictwa, Program Imprezy Turystycznej, zawierana pomiędzy Klientem, a Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak zobowiązuje się do zorganizowania Imprezy Turystycznej dla osoby lub osób wskazanych w Umowie.
Uczestnik – osoba biorąca udział w Imprezie Turystycznej, Uczestnikiem może być zarówno Klient, jak i osoba, na rzecz której Klient zawarł Umowę/Zgłoszenie.
II. Zawarcie umowy/zgłoszenia
1. Przed zawarciem Umowy/Zgłoszenia, Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Warunkami Uczestnictwa, programem Imprezy oraz zasadami dojazdu.
2. Zawarcie umowy/zgłoszenia następuje z chwilą:
A. podpisania Umowy/zgłoszenia przez pełnoletniego Uczestnika lub osobę występującą w jego imieniu i przedstawiciela Organizatora
B. wraz z podpisaniem Umowy/Zgłoszenia, Uczestnik zobowiązany jest w ciągu 7 dni od podpisania umowy od czynności wskazanej w ust. 1 dokonać pierwszej wpłaty – w wysokości 500,00 złotych . Pozostałą kwotę 1895,00 złotych Uczestnik zobowiązuje się wpłacić na 20 dni przed datą rozpoczęcia imprezy, chyba że strony w Umowie / zgłoszeniu zastrzegą inny termin płatności.
3. W przypadku zawarcia Umowy/Zgłoszenia w terminie 30 dni i krótszym przed rozpoczęciem Imprezy Turystycznej, klient zobowiązany jest uiścić pełną cenę za Imprezę przy zawieraniu Umowy/Zgłoszeniu.
4. W przypadku niedokonania przez Klienta w ustalonym terminie wpłaty zaliczki lub pozostałej części ceny wynikającej z Umowy/Zgłoszenia , Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak jest uprawnione do wypowiedzenia Umowy/Zgłoszenia z winy Klienta bez wyznaczenia dodatkowego terminu i obciążenia Klienta kosztami związanymi z jej wypowiedzeniem.
5. Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak zastrzega sobie możliwość podwyższenia ceny ustalonej w Umowie, w przypadku udokumentowanego wpływu na podwyższenie ceny jednej z okoliczności, tj. wzrostu kosztów transportu, wzrostu opłat urzędowych, podatków, wzrostu kursu walut, kosztów wyżywienia, noclegu.
6. W okresie 20 dni przed datą wyjazdu cena ustalona w Umowie nie może być podwyższona.
7. Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak zastrzega sobie prawo do odwołania Imprezy z przyczyn niezależnych od siebie, wynikających z siły wyższej.
8. Realizacja usługi przez Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak jest uzależniona od liczby skutecznych zgłoszeń. Blue men’s camps jest uprawnione do odwołania Imprezy Turystycznej w przypadku braku wymaganego minimum Uczestników (50%).
9. Jeżeli Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak – z przyczyn niezależnych od Klienta – zmuszony będzie odwołać Imprezę przed jej rozpoczęciem, to niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 7 dni od zaistnienia powyższych okoliczności, powiadomi o tym Klienta na piśmie.
10. W przypadku odwołania imprezy, Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak proponuje uczestnictwo w imprezie zastępczej (na tych samych warunkach) lub zwrot wpłaconych środków.
11. Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy autokarów oraz rozkładu pociągów z przyczyn od siebie niezależnych. Blue men’s camps poinformuje Klientów o zmianach w rozkładzie.
12. Klient zobowiązany jest do dostarczenia, przed rozpoczęciem Imprezy Turystycznej, prawidłowo wypełnionej i podpisanej karty uczestnika dla każdego z Uczestników. Wzór karty uczestnika dostarczany jest Klientowi przez Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak. Brak takich dokumentów lub ich nieterminowe złożenie uprawnia Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak do odstąpienia od umowy z winy Klienta bez wyznaczania dodatkowego terminu.
13. Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak poinformuje Klienta o niezbędnych dokumentach oraz o terminie ich okazania lub dostarczenia do Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak. Brak takich dokumentów lub ich nieterminowe złożenie uprawnia Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak do odstąpienia od umowy z winy Klienta bez wyznaczenia dodatkowego terminu.
III. Rezygnacja z umowy/zgłoszenia
1. Klient uprawniony jest do rezygnacji z udziału w Imprezie Turystycznej poprzez złożenie, w formie pisemnej, oświadczenia o odstąpieniu od Umowy/Zgłoszenia. Za datę odstąpienia od Umowy/Zgłoszenia przyjmuje się dzień wpływu oświadczenia o odstąpieniu do Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak .(Załącznik nr 1)
2. W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy/Zgłoszenia, Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak zwraca Klientowi dokonane przez niego wpłaty pomniejszone o koszty Imprezy poniesione przez Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak, w zależności od terminu dokonania odstąpienia, w wysokości:
• do 30% ceny imprezy, do 30 dni przed imprezą,
• do 50% ceny imprezy, od 29 do 20 dni przed imprezą,
• do 90% ceny imprezy, od 20 do 11 dni przed imprezą,
• do 100% ceny imprezy, do 10 dni przed imprezą.
3. Koszty odstąpienia od Umowy/Zgłoszenia, o których mowa w pkt III ust 2, są naliczane także w przypadku braku możliwości realizacji Umowy/Zgłoszenia przez Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak z przyczyn leżących po stronie Klienta, w tym w szczególności z powodu: rozwiązania, wypowiedzenia, odstąpienia od Umowy/Zgłoszenia z przyczyn leżących po stronie Klienta/Uczestnika, niedotrzymania określonych w Umowie terminów płatności przez Klienta, nieprzybycia Uczestnika na miejsce zbiórki, choroby lub innych przypadków losowych uniemożliwiających udział Uczestnika w Imprezie Turystycznej.
IV. Realizacja umowy, reklamacje
1. W trakcie trwania imprezy Uczestnik zobowiązany jest podpisać i stosować się do regulaminu imprezy oraz stosować się do oddzielnego regulaminu z zajęć oraz pozostałych przepisów i reguł obowiązujących w miejscu Imprezy (np. regulamin ośrodka, na którego terenie odbywa się Impreza), jak również stosować się do poleceń kadry, w tym kierownika, wychowawców i instruktorów.(Załącznik nr 2)
2. Klient odpowiada za szkody wyrządzone z własnej winy lub winy Uczestnika. Szkoda winna zostać naprawiona niezwłocznie. Za szkody wyrządzone przez nieletnich odpowiadają ich prawni opiekunowie.
3. W razie rażącego lub uporczywego naruszania przez Uczestnika ustalonego porządku Imprezy, w szczególności w przypadku:
a) stwarzania zagrożenia dla siebie, innych Uczestników, opiekunów lub osób trzecich,
b) naruszenia niniejszych Warunków Uczestnictwa, pozostałych regulaminów, przepisów i reguł wskazanych w pkt IV ust 1 powyżej,
c) powtarzających się zachowań polegających na odmowie podporządkowania się poleceniom osób, pod których opieką Uczestnik pozostaje w trakcie trwania Imprezy, Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak jest uprawnione do rozwiązania Umowy z Klientem w trybie natychmiastowym z winy Klienta. Wszelkie koszty dalszego pobytu Uczestnika w miejscu odbywania się Imprezy oraz jego powrotu do domu, obciążają w takim przypadku Klienta.
4. Uczestników Imprezy obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, narkotyków , palenia papierosów ( także e-papierosy ) oraz innych środków odurzających, a także bezwzględny zakaz samowolnego oddalania się od grupy.
5. Jeżeli w trakcie Imprezy Turystycznej Klient stwierdza wadliwe wykonywanie Umowy/Zgłoszenia, powinien niezwłocznie zawiadomić o tym przedstawicielaGreat World of Innovation – Agata Kaźmierczak .
6. Klient ma prawo złożyć reklamację do Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak dotyczącą wadliwego wykonania usługi w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zakończenia Imprezy. W treści reklamacji należy skonkretyzować uchybienia oraz uzasadnić swoje żądania wobec Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak .
7. Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak rozpatrzy reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.
8. Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak oświadcza, iż posiada gwarancję ubezpieczeniową dotyczącą pokrycia kosztów powrotu Uczestników z Imprezy Turystycznej do miejsca wyjazdu lub planowanego powrotu z imprezy, w przypadku gdy Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak wbrew obowiązkowi nie zapewnia tego powrotu oraz pokrycia zwrotu wpłat wniesionych przez Klientów za Imprezę Turystyczną.
9. Każdy z Uczestników zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia zdrowotnego, które gwarantuje możliwość leczenia w ramach świadczeń oferowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia w Polsce.
10. Uczestnicy są ubezpieczeni w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
11. Każdy z Uczestników może zawrzeć we własnym imieniu i na własną rzecz dodatkową umowę ubezpieczenia na wyższą kwotę, jak również dokonać ubezpieczenia kosztów leczenia, ubezpieczenia rzeczy osobistych, ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej.
12. Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak posiada własny, ramowy program. Realizacja programu jest uzależniona od pogody, kondycji Uczestników lub chęci zmiany przez Uczestnika. Program może ulec znacznym zmianom podczas Imprezy.
13. W przypadku braku możliwości realizacji świadczeń, które zgodnie z Umową/Zgłoszeniem miały zostać zrealizowane w trakcie trwania Imprezy Turystycznej, Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak bez obciążania Klienta dodatkowymi kosztami, wykona w ramach tej Imprezy Turystycznej odpowiednie świadczenie zastępcze. Jeżeli jakość świadczenia zastępczego będzie niższa od jakości usługi określonej w programie Imprezy Turystycznej, Klient może żądać zwrotu różnicy w wartości między świadczeniami określonymi w Umowie, a faktycznie zrealizowanymi.
14. Klient oraz Uczestnik, który korzysta z usług Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak , oświadcza, że stan jego zdrowia umożliwia mu udział w Imprezie. W przypadku, gdyby po przybyciu Uczestnika na Imprezę Turystyczną okazało się, że stan zdrowia Uczestnika uniemożliwia mu wzięcie udziału w Imprezie Turystycznej, pomimo złożenia oświadczenia, o którym mowa w zd 1., Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak jest uprawnione do wypowiedzenia Umowy/Zgłoszenia ze skutkiem natychmiastowym z winy Klienta/Uczestnika. W przypadku Uczestnika niepełnoletniego Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak niezwłocznie kontaktuje się z opiekunem prawnym i informuje o braku możliwości uczestnictwa w Imprezie ze względu na stan zdrowia, o wypowiedzeniu umowy oraz o konieczności niezwłocznego odebrania Uczestnika z Imprezy.
15. Warunki Uczestnictwa, aktualna oferta, program imprezy oraz warunki dojazdu stanowią integralną część Umowy.
16. Program obejmujący dodatkowe atrakcje może zostać zrealizowany pod warunkiem zebrania minimum Uczestników określonego przezGreat World of Innovation – Agata Kaźmierczak .
17. Pełnoletni Uczestnicy podlegają regulaminom oraz opiece wychowawców na jednakowych zasadach z pozostałymi Uczestnikami. Zobowiązani są również do wypełnienia karty kwalifikacyjnej i podpisania regulaminu.
18. Klient oświadcza, że wskazana przez niego osoba do kontaktu upoważniona jest do podejmowania wszystkich decyzji dotyczących Uczestnika związanych z jego pobytem na Imprezie Turystycznej, łącznie z prawem do podjęcia decyzji o zmianie miejsca pobytu Uczestnika i odbioru Uczestnika z miejsca trwania Imprezy w przypadku rozwiązania Umowy/Zgłoszenia z winy Uczestnika/Klienta.
19. Odpowiedzialność Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy ogranicza się do dwukrotności ceny Imprezy Turystycznej względem każdego klienta. Ograniczenie to nie dotyczy szkód na osobie.
20. Klient może — bez zgody Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak — przenieść na osobę spełniającą przewidziane w Umowie warunki udziału w Imprezie Turystycznej wszystkie przysługujące mu z tytułu Umowy uprawienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z Umowy obowiązki. Przeniesienie uprawnień i przejęcie obowiązków, o których mowa w zd. 1 jest skuteczne wobec Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak , jeżeli Klient zawiadomi o tym najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem Imprezy Turystycznej, podając wszelkie dane osoby wymagane Umową.
V. Postanowienia końcowe
1. Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak nie jest odpowiedzialne za informacje przekazane przez agentów, akwizytorów lub inne osoby.
2. Opiekun/Uczestnik wyraża zgodę na zachowanie i przetwarzanie danych osobowych Opiekuna/Uczestnika dla potrzeb realizacji Umowy oraz celów marketingowych przez Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm). Klientowi przysługuje w każdym czasie prawo do wglądu, zmiany oraz usunięcia swoich danych osobowych.
3. Opiekun/Uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne użycie przez Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak wykonanych w trakcie trwania Imprezy Turystycznej zdjęć, filmów oraz innych materiałów.
4. Opiekun/Uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku Uczestnika do celów marketingowych (m.in. w katalogach, folderach, na stronie internetowej, na oficjalnych stronach Great World of Innovation – Agata Kaźmierczak na portalach społecznościowych), pod warunkiem, że wizerunek został utrwalony w trakcie trwania Imprezy Turystycznej. Klient, akceptując niniejsze Warunki Uczestnictwa, wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku w sposób określony w zdaniu pierwszym.
5. Opiekun /Uczestnik wyraża zgodę na użycie wskazanych w pkt 3 i 4 powyżej materiałów w celach marketingowych bez konieczności zawiadomienia go o powyższym.
6. W zakresie nieuregulowanym w Umowie wraz z wszystkimi jej integralnymi częściami, w tym niniejszych Warunkach Uczestnictwa mają zastosowanie przepisy ustawy o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz.U. z 2004 r., nr 223, poz. 2268 z poźń. zm.), przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy dotyczące ochrony konsumenta.